Jump to content

Dispatch across borders

Amras
 Share

Recommended Posts

Salut tout le monde 

Je m'appelle Amras, je suis assez nouveau dans cette simulation mais je suis un joueur de longue date de lstsim.de ...

J'aimerais créer un centre de répartition français dans le sud de la France mais je ne peux pas mettre d'adresse dans la carte SIM. Ce jeu est-il en Allemagne uniquement pour l'instant ou existe-t-il un moyen de créer un centre français. 

Merci

Restez en sécurité tout le monde!

[EDIT : Sorry, google translate it without asking me]

Edited by Amras

Gerade eben schrieb Amras:

Hi everyone

My name is Amras, I am fairly new to this simulation but I am a long-time player of lstsim.de ...

I would like to create a French dispatch center in the south of France but I cannot put an address in the sim. Is this game in Germany only for now or is there a way to create a French center.

Thank you

Stay safe everyone!

• XENBIT

Le SIM Dispatcher n'est actuellement disponible qu'en Allemagne. La raison en est que seules les données sur les rues allemandes sont disponibles. Nous travaillons déjà à une version internationale. Pour les pays autres que l'Allemagne, les données relatives aux rues doivent toutefois être saisies manuellement. Il n'y a pas encore de date pour la version internationale.

SIM Dispatcher is currently only available in Germany. The reason for this is that only German street data is available. We are already working on an international version. For countries outside of Germany, however, the road data must then be entered manually. There is no date for the international version yet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...